Fortnite Season 6 is nu verkrijgbaar!
Fortnite Season 6 is nu verkrijgbaar en zit vol griezelplezier! Pak je Nintendo Switch op en begin te spelen. Elk seizoen bevat nieuwe locaties, nieuwe voorwerpen, een nieuwe Battle Pass en meer!
Je kunt een spookkasteel verkennen, de kracht van Shadow Stones ontdekken en nieuwe hoogten bereiken op het zwevende eiland.
Een nieuw seizoen betekent een nieuwe Battle Pass, volgepropt met meer dan 100 nieuwe beloningen. Hij is nu in de game verkrijgbaar voor 950 V-Bucks. Als je de Battle Pass koopt, speel je direct twee exclusieve outfits vrij: Calamity en DJ Yonder.
Daarna kun je weer spelen om sterker te worden en tot wel 100 beloningen verdienen die meer dan 25000 V-Bucks waard zijn. Ook zijn er huisdieren toegevoegd aan deze Battle Pass! Deze passieve kameraden zijn altijd bij je en reageren op de situatie waarin je je bevindt.