De afgelopen maanden hebben allerlei teams uit Europa gekliederd en geknokt in twee spannende kampioenschappen. Het Franse team Alliance Rogue is de kersverse winnaar van het Europees Kampioenschap Splatoon 2 en binnenkort stappen de beste Super Smash Bros. Ultimate-teams de ring in tijdens de finale van de Super Smash Bros. Ultimate European Smash Ball Team Cup 2019. Dat evenement vindt op 4 en 5 mei plaats in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
De Europese kampioenen Super Smash Bros. Ultimate en Splatoon 2 mogen zich daarna opmaken voor het Wereldkampioenschap, dat op 8 juni in Los Angeles wordt gehouden!