Leffen pakt de eerste plaats op DreamHack Winter 2019, het tweede evenement van het Super Smash Bros. Ultimate European Circuit!
Leffen uit Zweden toonde zijn vaardigheden met zowel Pokémon Trainer als nieuwkomer Terry Bogard en versloeg de Nederlander Mr. R en zijn verschillende vechters in een bloedstollende finale. Als je al het spektakel van DreamHack Winter 2019 nog eens wilt terugzien, kun je de top 8 wedstrijden hier bekijken.
Gaan we Leffen en zijn Pokémon Trainer nog tegenkomen in de rest van het Circuit? Wie bewijzen nog meer over stalen zenuwen en excellente skills te beschikken? Houd het Super Smash Bros. Ultimate Circuit in de gaten! Het volgende evenement is Valhalla III, dat van 9 tot 13 januari plaatsvindt in Denemarken.
Als je staat te springen om je toernooidebuut te maken, of als je evenementen als DreamHack Winter 2019 wilt blijven bijwonen, kun je terecht op het Super Smash Bros. Ultimate-toernooiportaal voor het laatste nieuws over toernooien in heel Europa.