Kijk op woensdag 13 februari om 23:00 uur naar een nieuwe Nintendo Direct-presentatie, die ongeveer 35 minuten duurt, en kom meer te weten over Nintendo Switch-games die binnenkort worden uitgebracht, waaronder Fire Emblem: Three Houses.
Ga naar de Nintendo Direct-website, het YouTube-kanaal van Nintendo Nederland of onze Facebook-pagina van de Nintendo Switch, want daar wordt de presentatie uitgezonden.