Pokémon Sword en Pokémon Shield, de nieuwste games in de hoofdserie van Pokémon-RPG's, worden eind 2019 uitgebracht voor de Nintendo Switch! Bekijk de video hierboven om beelden te zien van de games in de afgelopen Pokémon Direct!
Beleef de spannendste avonturen in Galar, een uitgestrekt gebied met verschillende omgevingen, van het idyllische platteland en moderne steden tot een bosrijk landschap en besneeuwde bergen. De mensen en Pokémon die daar wonen, hebben samengewerkt om de industrie in de regio op te bouwen.
Op je reis kun je diverse Gyms bezoeken met als uiteindelijke doel om Pokémon-meester te worden! Je hoeft niet alles in je eentje te doen, want Galar herbergt nieuw ontdekte Pokémon die je kunt kiezen als je eerste partner!
Je avontuur in Pokémon Sword en Pokémon Shield begint zodra je een van deze drie nieuwe Pokémon kiest!
Scorbunny, een vuur-type. Deze konijn-Pokémon bulkt van de energie en rent de hele tijd rond.
Sobble, een water-type. Deze schuchtere waterhagedis-Pokémon valt aan vanuit het water.
Blijf volledig op de hoogte van al het nieuws over Pokémon Sword en Pokémon Shield door ons te volgen op Twitter, YouTube of Instagram. Je kunt ook de Facebook-community van de Nintendo Switch in de gaten houden!