H2x1_NSwitch_HardwareBundleNews_NL.jpg
Deze feestdagen op zoek naar een Nintendo Switch? Deze maand worden er twee Nintendo Switch-bundels uitgebracht: eentje met Animal Crossing: New Horizons, voor als je zin hebt om je eigen paradijs te creëren op een onbewoond eiland, en eentje met Ring Fit Adventure, om in het nieuwe jaar direct aan je fitnessdoelstellingen te werken!
Beide hardwarebundels worden deze maand uitgebracht.* Elke bundel bevat een downloadcode voor een game, zodat je direct aan de slag kunt!