Vier Valentijnsdag met deze schattige Animal Crossing-kaarten!
Het is bijna Valentijnsdag en je vrienden uit Animal Crossing helpen je om je gevoelens voor je vrienden, familie of die ene speciale persoon te uiten. Er zijn zes kaarten om uit te kiezen, met onder andere Isabelle, K.K. en Tom Nook!
Mocht je het hebben gemist: Animal Crossing: New Horizons arriveert op 20 maart op de Nintendo Switch. Ga naar onze spelpagina voor meer informatie en om de game al voor de release te bestellen!