Graven, smeden en smashen! - Steve en Alex worden op 14 oktober uitgebracht!
Er is een nieuwe DLC-vechter op weg naar Super Smash Bros. Ultimate: Steve en Alex uit Minecraft!
Steve en Alex maken deel uit van de Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol. 2*, evenals Min Min uit ARMS en vier vechters die nog niet zijn aangekondigd.
Tijdens een videopresentatie die als livestream werd uitgezonden, gaf Masahiro Sakurai, de director van Super Smash Bros. Ultimate, meer informatie over de nieuwe vechters uit Minecraft. Bekijk de video hieronder om te zien hoe Steve en Alex grondstoffen verzamelen om diverse soorten gereedschap te maken en blokken op het slagveld aan te brengen.
Challenger Pack 7: Steve & Alex wordt op 14 oktober uitgebracht als onderdeel van de Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2 en als afzonderlijke set. Deze set omvat ook het level Minecraft-wereld, een route in de stand Klassiek, een DLC-spiritboard en zeven muzieknummers uit de Minecraft-serie.