De Nintendo Switch – OLED-Model, die op 8 oktober wordt uitgebracht, combineert de veelzijdigheid van de Nintendo Switch met een nieuw OLED-scherm van 7 inch met intense kleuren, een brede verstelbare standaard, en meer. Check de aankondigingstrailer in de video hierboven!
Kom op onze website van de Nintendo Switch – OLED-Model meer te weten over het nieuwste lid van de Nintendo Switch-familie. Zit je eraan te denken om een Nintendo Switch-systeem in huis te halen, maar weet je niet zo goed welk systeem bij jou past? Lees hier meer.