Ter ere van het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros. zijn er nu meubels en modeaccessoires in Super Mario-stijl beschikbaar via de Nook-catalogus in Animal Crossing: New Horizons voor de Nintendo Switch.
Na het downloaden van de nieuwste gratis update* zullen er voorwerpen in Super Mario-stijl beschikbaar zijn via de Nook-catalogus voor zowel spelers op het noordelijk als op het zuidelijk halfrond. Er zijn tal van leuke goodies beschikbaar voor op je eiland, van kleding en tapijten tot enkele zeer herkenbare objecten uit de Super Mario-serie!
Van alle voorwerpen willen we de warpbuis kort uitlichten. Je kunt deze warpbuizen plaatsen waar je maar wilt, en vervolgens van de ene naar de andere reizen!
Wanneer je de nieuwste gratis update* downloadt, kun je ook in-game voorwerpen kopen die geïnspireerd zijn door diverse seizoensgebonden gebeurtenissen en tradities.
In het teken van het Hinamatsuri-festival, dat op 3 maart wordt gehouden, kun je tot 3 maart hinaningyo-poppen en bloesemlampen kopen. Elke dag zal er één voorwerp uit de serie beschikbaar zijn, en de selectie verandert dagelijks.
Op 17 maart is het Klaverdag! Ter ere van deze kleine groene driebladige plantjes zullen de klaverprikdrank, het klaverdeurplaatje en het klavertapijt tussen 10 maart en 17 maart te koop zijn. Er zal elke dag één voorwerp uit de serie beschikbaar zijn en de selectie verandert dagelijks. Mode-items met een Klaverdag-thema zullen in dezelfde periode ook verkrijgbaar zijn bij de Zusjes Able.