CI_NSwitch_TriangleStrategy_LimitedEdition_nlNL.jpg
In februari 2021 werd er een Debut Demo uitgebracht voor TRIANGLE STRATEGY, waarmee spelers een eerste indruk konden krijgen van de game. Spelers werden door de ontwikkelaars ook gevraagd om hun feedback te geven op de demo.
De demo is wereldwijd ongeveer 1 miljoen keer gedownload (stand september 2021) en er is ongeveer 250.000 keer feedback gegeven tussen 22 februari en 21 maart 2021. Bedankt aan iedereen die heeft deelgenomen!
“We zijn dankbaar dat we zo veel reacties hebben ontvangen van mensen van over de hele wereld, en het doet ons als ontwikkelaars deugd om positieve feedback en suggesties te hebben mogen ontvangen uit elke regio. Op basis van de reacties op de vragenlijst werken we aan diverse verbeteringen voor de uiteindelijke versie van TRIANGLE STRATEGY. Lees maar eens wat dat allemaal is!” – Yasuaki Arai en Tomoya Asano (producers)
"Gezien deze feedback hebben gebruikers hoge verwachtingen van het verhaal van de game, de persoonlijkheden van de personages en het systeem voor het stijgen in level en verbeteren van personages in tactische strategiegames. Dit zijn elementen die je in de Debut Demo misschien niet volop hebt kunnen ervaren.
We zullen de game blijven ontwikkelen om aan je verwachtingen te voldoen. We waarderen je voortdurende support voor TRIANGLE STRATEGY." – Yasuaki Arai en Tomoya Asano (producers)
Alle gamebeelden komen uit de Engelse versie van de game. De game zal beschikbaar zijn in het Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans, met Engelse en Japanse voice-overs.