Verlicht de nacht met deze Luigi-pompoenlantaarn!
Doe mee aan een Halloween-traditie door een pompoenlantaarn te maken, in dit geval met Luigi's verschrikte gezicht!
Ga hierheen (PDF, 52 kB) om het printbare sjabloon te downloaden en aan de slag te gaan! Volg de instructies bij het printbare sjabloon en dan heb je je Luigi-pompoenlantaarn binnen een mum van tijd klaar.