Vier Valentijnsdag met deze kaarten van prinses Peach!
Het is bijna Valentijnsdag, dus zet jouw superster in de schijnwerpers met een vleugje prinses Peach. Er zijn zes kaartdesigns, elk met illustraties van Princess Peach: Showtime! Kies een van de spectaculaire transformaties die prinses Peach in de game gebruikt om te laten zien dat iemand een belangrijke rol in je leven speelt.
En vergeet niet dat Princess Peach: Showtime! op 22 maart debuteert op de Nintendo Switch! Ga naar onze officiële spelpagina van Princess Peach: Showtime! voor meer info over de game voorafgaand aan de release.