Meer info over Cadence of Hyrule
We zijn beland op dag 10 van Nintendo's adventskalender! Hoog tijd om eens goed los te gaan, vind je niet? Vandaag geven we 20 downloadcodes weg van het swingende The Legend of Zelda-avontuur, Cadence of Hyrule!