Een Nintendo-account aanmaken
Kies VOLGENDE om verder te gaan.
7. Er wordt een bevestigingscode verstuurd naar het ingevulde e-mailadres. Vul de code in het veld 'Bevestigingscode' in en kies BEVESTIGEN zodra je de e-mail hebt ontvangen.
Voer de volgende informatie in:
7. Klaar is kees! De kinderaccount is aangemaakt. Deel de inloggegevens met je kind.
Kies NIEUWE ACCOUNT AANMAKEN.
2. Volg de instructies voor het aanmaken van een nieuwe account voor een gebruiker van 16 jaar of ouder.