Meer info over Ring Fit Adventure
We zijn aangekomen op dag 14 van Nintendo's adventskalender. Tijd voor wat lichaamsbeweging! Begin maar vast met een warming-up, want achter deze deur liggen 5 exemplaren van Ring Fit Adventure klaar!