Meer info over ASTRAL CHAIN
Pas op! Achter deur 15 is een invasie van buitenaardse wezens gaande! We geven vandaag 20 downloadcodes weg van het nieuwste actie-avontuur van PlatinumGames: ASTRAL CHAIN!