De werelden van Fire Emblem en Shin Megami Tensei komen samen op dag 20 van onze adventskalender. We hebben 20 downloadcodes klaarliggen van Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore, speelbaar wanneer de game wordt uitgebracht op 17 januari 2020!