Open de app terwijl je ondersteunde games speelt om met je vrienden te voicechatten.
Met Smash World kun je heel eenvoudig aanbevolen video's en levels van Super Smash Bros. Ultimate bekijken die door spelers zijn geplaatst.
Als je levels ziet die je cool lijken, hoef je daar alleen maar op te tikken om ze de volgende keer dat je Super Smash Bros. Ultimate opstart te kunnen downloaden. Je kunt ook je spiritteams bekijken of nieuwe teams maken en ze naar je game sturen.
In Splatoon 2 kun je SplatNet 2 gebruiken om je statistieken van onlinegevechten te bekijken, deze te delen op social media en nieuwe uitrustingen te bestellen die je in de game kunt gebruiken.
Met NookLink kun je met je vrienden in Animal Crossing: New Horizons communiceren via tekst- en spraakberichten. Ook kun je zien wie van je beste vrienden momenteel online speelt en kun je emoties in de game gebruiken door op het scherm te tikken.
Je kunt ook QR-codes van je eigen ontwerpen uit Animal Crossing: New Leaf of Animal Crossing: Happy Home Designer scannen en deze ontwerpen vervolgens naar je eiland halen!
Apple en het Apple-logo zijn handelsmerken van Apple Inc., geregistreerd in de V.S. en andere landen. App Store is een servicemerk van Apple Inc., geregistreerd in de V.S. en andere landen.