Hulp krijgen bij Mario Kart Tour
Heb je een vraag over Mario Kart Tour? Kijk dan eerst naar de vragen en antwoorden op de officiële pagina van Mario Kart Tour. Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat, kun je de hulpfunctie in de app gebruiken.