Hulp krijgen bij Pokémon HOME
Heb je een vraag over Pokémon HOME? Kijk dan eerst naar de vragen en antwoorden op de officiële pagina van Pokémon HOME. Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat, kun je de hulpfunctie in de app gebruiken.