Problemen met het scherm
De LCD schermen kunnen bij een ongeval schade oplopen, vaak zichtbaar in de vorm van vlekjes of krassen. Als uw console markeringen op het scherm heeft, kunt u de console voor herstel naar ons reparatiecentrum sturen.