Wie wil er contact opnemen met Nintendo?
Je behoort niet tot een gevestigd bedrijf en wilt een project met commerciële doeleinden aan Nintendo voorstellen.
We waarderen je interesse in Nintendo en onze veelgeprezen gameproducten. Dat is voor ons een teken van erkenning en een blijk van vertrouwen in de naam Nintendo. Helaas kunnen we niet ingaan op je voorstel. Zoals je je kunt voorstellen, ontvangen we veel verzoeken. Hoewel we ze graag allemaal tegemoet zouden willen komen, is dit gewoon niet mogelijk, hoe verdienstelijk het project ook mag zijn. We wensen je veel succes met je ondernemingen in de toekomst.
Is je verzoek gerelateerd aan verzoeken voor licenties? Wil je een licentie verkrijgen om intellectuele eigendom van Nintendo te gebruiken voor de verkoop/productie van producten met commerciële doeleinden?
Bedankt voor je interesse in een samenwerking met Nintendo. Houd er rekening mee dat we alleen aanbiedingen van gevestigde bedrijven of ondernemingen in overweging nemen. Als je geïnteresseerd bent in het verkrijgen van een licentie om intellectuele eigendom van Nintendo te gebruiken voor het verkopen/creëren van producten met commerciële bedoelingen, kun je contact met ons opnemen en de categorie Marketing / Events / Verzoeken tot partnerschap / Vacatures selecteren in het contactformulier.
Heeft je vraag betrekking op een verzoek om Nintendo-producten te leveren voor educatieve projecten (bijv. bibliotheken, universiteiten, verzorgingstehuizen, centra voor personen met een beperking, enz.)?
We waarderen je interesse in Nintendo en al onze gameproducten. Dat beschouwen we als een groot teken van succes en erkenning van het merk Nintendo.
We zijn dankbaar voor alle verzoeken die we ontvangen bij Nintendo. We ontvangen echter duizenden verzoeken en kunnen ze niet allemaal beoordelen. Daarom is het ons algemene beleid om dergelijke verzoeken af te wijzen. Het spijt ons dat we je geen beter nieuws kunnen bieden.
Hoewel we geen toestemming kunnen geven, raden we je aan om je eigen juridisch adviseur te raadplegen als je wilt weten of je specifieke voorstel is toegestaan zonder toestemming van Nintendo. Dit is geen commentaar op de vraag of wij geloven dat jouw specifieke voorstel toelaatbaar is. Nintendo is niet in staat om juridisch advies te geven.
Je wilt weten hoe je Nintendo-producten kunt gaan verkopen of hoe je Nintendo-producten kunt inkopen om door te verkopen aan je klanten (eindgebruikers).
Je wilt een licentie voor je bedrijf om Nintendo-producten door te verkopen aan detailhandelaars.
Je wilt Nintendo om hulp vragen bij het bieden van specifieke ondersteuning met betrekking tot de productie van games/software.