Het aan/uit-lampje gaat niet aan
Het kan zijn dat je accu leeg is. Verbind de Game Boy Advance SP met een stopcontact met behulp van de meegeleverde voeding. Op deze manier wordt de accu opgeladen. De accu is volledig opgeladen als het indicatielampje voor het opladen uitgaat.
Als je aan/uit-lampje niet aan gaat maar je spellen verder gewoon werken, hoeft je Game Boy Advance SP niet gerepareerd of vervangen te worden.
Als je echter problemen ondervindt bij het spelen, dien je de Game Boy Advance SP op te sturen, zodat hij gerepareerd of vervangen kan worden. Kijk op de contactpagina voor de juiste contactgegevens.