Productinformatie
De Game Boy Micro is slechts 10 bij 5 bij 1,8 centimeter en weegt maar 85 gram. De Game Boy Micro kan zich meten met kleine typen electronica, zoals MP3-spelers en de nieuwste mobiele telefoons.
Het systeem kan alle Game Boy Advance-spellen spelen en is op twee manieren superieur. Het kleinste videospelsysteem ter wereld is ook het hipste. De basisversie is verkrijgbaar in de volgende metallic-kleuren: roze, groen, blauw en zilver.
Het 5 centimeter grote scherm zorgt met zijn schermverlichting voor heldere en verbazend scherpe beelden in iedere omgeving, zowel binnen als buiten. Doordat je daarnaast iedere standaard hoofdtelefoon met het systeem kunt verbinden, is geweldig geluid gegarandeerd.
Game Boy Micro betekent ook: minimale afmetingen met maximaal plezier. Zijn krachtige lithium-ionaccu garandeert 10 uur speelplezier.