Het scherm loopt vast of reageert niet (Game & Watch-systemen)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als het scherm van het Game & Watch: Super Mario Bros.- of Game & Watch: The Legend of Zelda-systeem vast lijkt te lopen of niet reageert.
Als het scherm aangaat, maar het systeem reageert niet als je een knop indrukt, moet het systeem mogelijk worden gerepareerd.