De informatie in dit artikel kan van pas komen als het scherm van het Game & Watch: Super Mario Bros.- of Game & Watch: The Legend of Zelda-systeem niet aangaat, leeg blijft of als het systeem niet uit de slaapstand komt.
Als het scherm niet aangaat als je het systeem een paar minuten hebt opgeladen, moet het systeem worden gerepareerd.