Kan het Game & Watch-systemen niet opladen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als de interne batterij van het Game & Watch: Super Mario Bros.- of Game & Watch: The Legend of Zelda-systeem niet lijkt op te laden.
Test de USB-oplaadkabel en Nintendo USB-voeding met een compatibel apparaat, zoals een Nintendo Switch-Pro-controller of ander accessoire.
Als een ander apparaat wel goed oplaadt, maar het Game & Watch-systeem niet, moet dat laatste gerepareerd worden.