Systeem start uit zichzelf op in slaapstand (Game & Watch-systemen)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als het Game & Watch: Super Mario Bros.- of Game & Watch: The Legend of Zelda-systeem uit de slaapstand komt terwijl het wordt opgeladen via een USB-poort van de Nintendo Switch-houder.