Heb je een pc waarop je een SD-kaart én een microSD-kaart kunt aansluiten?
In dit geval heb je misschien een pc met de juiste poorten, of een pc en een SD-kaartlezer die je via USB op je pc kunt aansluiten. Het is niet nodig om beide SD-kaarten tegelijkertijd aan te sluiten.
Let op: als je JA kiest, zul je tijdens de overdracht een map op je pc moeten maken. Kies NEE als je liever geen pc wilt gebruiken.