Welke microSD-kaart kan ik het beste gebruiken?
De New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL werken met microSD-kaarten met maximaal 2 GB geheugen, en microSDHC-kaarten met 4 GB tot 32 GB geheugen.
De specificaties van deze microSD-kaarten kunnen veranderd worden. Zulke veranderingen kunnen ervoor zorgen dat deze kaarten niet goed met de New Nintendo 3DS of New Nintendo 3DS XL werken.