Zit er een draadloosschakelaar op de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL?
Er zit geen draadloosschakelaar op de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL. Je kunt draadloze communicatie in- of uitschakelen via de instellingen in het HOME-menu.