Wat heb ik nodig om software of gegevens over te dragen?
De batterij in elk systeem moet voldoende opgeladen zijn, of de voeding moet op het systeem zijn aangesloten.
Let op: je kunt de SD-kaart van de Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL niet in de microSD-kaartopening van de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL stoppen. De gegevens op de SD-kaart moeten worden overgedragen naar de microSD-kaart.