Gegevens tussen SD-kaarten verplaatsen
4. Kopieer de complete 'Nintendo 3DS'-map van de SD-kaart waarvan je wilt kopiëren naar de SD-kaart waarnaar je wilt kopiëren.
5. Neem de SD-kaart waarnaar je de gegevens gekopieerd hebt uit de computer en steek hem in het Nintendo 3DS-systeem.
Gedownloade software die is opgeslagen op meerdere SD-kaarten kan niet worden samengevoegd op een enkele SD-kaart.
Als de inhoud van de ‘Nintendo 3DS’-map wordt gewijzigd of als er losse bestanden worden gekopieerd van de ene ‘Nintendo 3DS’-map naar de andere, worden de gegevens onbruikbaar.