Wat moet je doen
Deze foutmelding geeft aan dat je de software moet bijwerken voordat je bepaalde online functies kunt gebruiken. Met ingang van 8 april 2024 zijn online spelen en andere functies die onlinecommunicatie gebruiken beëindigd voor Nintendo 3DS-software.