De informatie in dit artikel kan je helpen als je op het moment dat je de onlinefuncties van een softwaretitel of applicatie probeert te gebruiken, op het systeem de foutcode 022-2882 te zien krijgt met het bericht "Deze onlinedienst is niet langer beschikbaar".
Deze foutcode geeft aan dat de onlinediensten van de game of applicatie die je probeert te gebruiken, niet langer beschikbaar zijn.