Aankondiging van de beëindiging van onlinediensten (Steel Diver: Sub Wars)
Vanaf 4 september 2023 hebben we noodonderhoud uitgevoerd aan Steel Diver: Sub Wars, die op 14 februari 2014 voor de Nintendo 3DS is uitgekomen. Helaas hebben we het moeilijke besluit moeten nemen om de onlinediensten van de game stop te zetten nadat het niet mogelijk bleek om deze te herstellen.