Zo werk je Mario & Luigi: Bowser's Inside Story + Bowser Jr.'s Journey bij
Er is een probleem opgelost waarbij spelers soms vast kwamen te zitten op een bepaalde map als ze alleen Luigi bestuurden en probeerden hun voortgang op te slaan door middel van het Save Block.