Belangrijke informatie over systeemupdates
Nintendo is voortdurend bezig haar systemen en diensten te verbeteren, om zo de meest comfortabele en gebruiksvriendelijke ervaring te kunnen bieden. Daarom bieden we software-updates voor je Nintendo 3DS-systeem aan, die je kunt downloaden via het internet.
We raden je aan je systeem altijd up-to-date te houden met de nieuwste versie van de systeemsoftware.
BELANGRIJK: je Nintendo 3DS-systeem en daarmee bruikbare software zijn niet ontworpen voor gebruik in combinatie met hardware of software die op een ongeoorloofde manier technisch is gewijzigd, of in combinatie met ongeoorloofde apparaten. Als het Nintendo 3DS-systeem of een softwaretitel is bijgewerkt, kunnen ongeoorloofde technische wijzigingen van de hardware of software van het systeem, of het gebruik van een ongeoorloofd apparaat in combinatie met je Nintendo 3DS-systeem ertoe leiden dat je Nintendo 3DS-systeem permanent onbruikbaar wordt. Content die voortvloeit uit de ongeoorloofde technische wijziging van de hardware of software van je Nintendo 3DS-systeem, kan worden verwijderd.
Je kunt systeemupdates ook handmatig uitvoeren (mits er een draadloze internetverbinding aanwezig is) door via het HOME-menu naar de systeeminstellingen te gaan en daar te kiezen voor ALGEMENE INSTELLINGEN, gevolgd door SYSTEEMUPDATE.