Verbinding maken via de Nintendo Wi-Fi USB Connector
Als je de Nintendo Wi-Fi USB Connector hebt aangesloten op de USB-poort van een computer met een breedband internetverbinding, is de computer als Access Point te gebruiken.
Raak VOLGENDE aan op je Nintendo 3DS.
5. Kies op de computer uit de lijst op het scherm de gebruikersnaam van het Nintendo 3DS-systeem en kies in het volgende menu GRANT PERMISSION TO CONNECT.