Kan ik belangrijke onderbrekingspunten bewaren?
Open de lijst met onderbrekingspunten en wijs een niet-opgeslagen onderbrekingspunt toe aan een opslagvakje. Houd de A-knop ingedrukt terwijl je het niet-opgeslagen onderbrekingspunt selecteert, om het op te slaan.