Hoewel er wellicht USB-compatibele apparaten zijn die het systeem van stroom kunnen voorzien, kan Nintendo geen specifiek apparaat aanbevelen. Bij gebruik van een apparaat van derden, zorg ervoor dat je de bijbehorende instructies opvolgt.