Schade aan de behuizing van de Nintendo DS Lite
Als er schade is ontstaan aan de behuizing van je Nintendo DS Lite (zoals een gebroken scharnier), kun je contact opnemen met de Helpdesk van Nintendo. Kijk op de contactpagina voor de juiste contactgegevens.