Is de Nintendo DS Lite compatibel met buitenlandse hard- en software voor de Nintendo DS Lite?
Aangezien de Nintendo DS Lite onafhankelijk is van televisiestandaarden, is de Europese hard- en software voor de Nintendo DS Lite compatibel met de buitenlandse hard- en software voor de Nintendo DS Lite. Denk er wel aan dat de opladers afhankelijk zijn van de netspanning en per land kunnen verschillen.
Wij willen er graag op wijzen dat Nintendo of Europe en alle distributiebedrijven (over de hele wereld) onafhankelijk van elkaar opereren. We kunnen daarom geen garantie verlenen op producten die niet uit de Europese Economische Ruimte afkomstig zijn.
Een zogenaamde Multi-Card game vereist dat in elke Nintendo DS Lite een versie uit dezelfde spelregio gebruikt wordt. Is dit niet het geval, dan kan dit resulteren in spelfouten of het verlies van spelgegevens.