Voeding voor de Nintendo DS
De voeding voor de Nintendo DS wordt meegeleverd met de Nintendo DS. Deze is exlcusief ontworpen voor gebruik met de Nintendo DS of de Game Boy Advance en is niet compatibel met andere modellen van de Game Boy.
Met de voeding voor de Nintendo DS kan de batterij van de Nintendo DS worden opgeladen. Terwijl de batterij wordt opgeladen, kan er op de Nintendo DS worden gespeeld. Wanneer de Nintendo DS is uitgeschakeld, duurt het ongeveer 4 uur om de batterij op te laden.