Waarom kan ik beter geen onofficiële accessoires gebruiken?
Als het product van Nintendo door gebruik van onofficiële accessoires niet goed functioneert, kan er geen aanspraak worden gemaakt op de garantie. Dit betekent dat eventuele reparaties moeten worden betaald, ook al vallen ze binnen de garantieperiode.