Nintendo DSi System Update
Met een Nintendo DSi System Update kun je nieuwe mogelijkheden aan je Nintendo DSi-systeem toevoegen. Om het systeem van je Nintendo DSi bij te werken, tik je het "System Settings"-icoon aan en kies je "System Update" op pagina 4 van de System Settings. Let wel: je hebt een internetverbinding nodig om het systeem bij te werken.
Je kunt de versie van je Nintendo-systeem controleren, door naar de nummers aan de rechter onderkant van het bovenste scherm in System Settings te kijken.