Hoe kan ik op de Nintendo DSi mijn muziekbestanden afspelen?
Als je naar je muziekbestanden wilt luisteren op je Nintendo DSi, moet je de nummers die je wilt afspelen kopiëren naar een compatibele SD-kaart of SDHC-kaart. Sommige nummers kun je niet afspelen op de Nintendo DSi, bijvoorbeeld nummers die zijn beschermd door kopieerrechten. De Nintendo DSi is compatibel met AAC-audiobestanden met de extensie .m4a, .mp4, of .3gp.