Titels met downloadbare aanvullende content
Vanaf 20 mei 2014 is het niet meer mogelijk om gratis aanvullende content te downloaden voor bepaalde Nintendo DS-/DSi-software. Hieronder vallen gratis puzzels voor games in de Professor Layton-serie, extra voorwerpen en meubels in Animal Crossing: Wild World, en andere titels.
Dit is het gevolg van de komende stopzetting van de Nintendo Wi-Fi Connection-dienst op 20 mei. Na deze datum is het niet meer mogelijk om onlinefuncties voor Nintendo DS-/DSi- en Wii-software, zoals online spelen, matchmaking en ranglijsten, te gebruiken.
Na deze datum is het nog steeds mogelijk om de Nintendo DSi Shop, het Wii-winkelkanaal, DS Download Play en Multi-Card Play te gebruiken.
Kijk in de handleiding van een game voor meer informatie over de downloadbare content die voor de game beschikbaar is, en om te zien hoe je de content kunt downloaden.