Gegevensbeheer
Let op: De optie "Data Management" (gegevensbeheer) verschijnt pas als je verbinding hebt gemaakt met internet en de Nintendo DSi Shop een keer hebt bezocht. Nadat je de Nintendo DSi Shop hebt bezocht verschijnt de optie "Data Management" op pagina 1 van de systeeminstellingen.
Je kunt bij de systeeminstellingen voor gegevensbeheer kiezen om gegevens in het systeemgeheugen of op een SD-kaart te wissen of te kopiëren.
Je kunt software of opgeslagen gegevens van een SD-kaart naar het systeemgeheugen van de Nintendo DSi kopiëren.
Gegevens die op de SD-kaart zijn opgeslagen zijn niet direct toegankelijk voor de Nintendo DSi. Voordat je ze kunt gebruiken, moet je ze terugkopiëren naar het systeemgeheugen.
Je kunt software of opgeslagen gegevens wissen uit het systeemgeheugen van de Nintendo DSi om ruimte vrij te maken.